NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (Plačilo ob povzetju)
- z nakazilom na račun upravitelja Proarmis - Proarmis d.o.o. po ponudbi / predračunu (Bančno nakazilo)
- s karticami Visa, Mastercard, Maestro in BA (Kreditne kartice in debetne kartice)
Plačilo ob povzetju
Naročeno blago pošljemo po Pošti Slovenije kot odkupno pošiljko. Uporabnik plača kupnino poštarju ob prevzemu pošiljke. V kolikor uporabnika ni doma, pusti poštar v nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik z obvestilom dvigne in plača pošiljko na svoji pošti.
Bančno nakazilo
Po potrditvi naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti z informacijami o naročilu in bančne podatke ponudnika za plačilo naročila. Plačilo uporabnik izvede z UPN obrazcem preko spletne banke, na pošti, banki ...
Kreditne kartice in debetne kartice
Plačevanje se izvede na varni strani ponudnika storitve plačevanja (Bankart). Plačevanje je omogočeno za kreditne kartice Visa, Mastercard, Maestro in BA. Po potrditvi naročila je uporabnik avtomatsko preusmerjen na varno stran ponudnika plačevanja s karticami, kjer se izvede plačilo. Plačilo se izvede v EUR. Pri kreditnih karticah (Visa, Mastercard) je številka kartice na sprednji strani, pri debetnih karticah (Maestro, BA) pa je običajno na zadnji strani kartice.
S karticami - v poslovalnici
Prodajno mesto, kot način plačila za prodano blago oziroma opravljene storitve v okviru svojega rednega poslovanja sprejema:
- Kartico karanta vseh izdajateljev - to je vsaka kartica, ki vsebuje blagovno in storitveno znamko Karanta
- Kartico MasterCard vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko MasterCard
- Kartico Visa vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Visa ali Vpay
- BA Maestro kartico vseh izdajateljev – to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko BA in blagovno in storitveno znamko Maestro in BA kartico vseh izdajateljev, ki ima blagovno in storitveno znamko BA
- Maestro kartico vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Maestro, razen BA Maestro kartice
Ostale bančne kartice - nakupi na obroke
Na prodajnem mestu je možno plačilo na obroke z vsemi bančnimi karticami, ki takšen način plačila omogočajo. Za pogoje obročnega plačevanja se pozanimajte pri svoji banki.
Vplačilo are
S plačilom dogovorjenega zneska (dana ara) se šteje, da je pogodba sklenjena in da se plačnik (stranka) strinja z dogovorjenimi roki dobave in s pogoji pogodbe. Pri izpolnitvi pogodbe se ara všteje v izpolnitev obveznosti. Če je za neizpolnitev pogodbe ali odstop od pogodbe odgovorna stranka, ki je dala aro, sme druga stranka (prodajalec) po lastni izbiri bodisi zahtevati izpolnitev pogodbe, če je to še mogoče, in povrnitev škode, aro pa všteti v odškodnino, bodisi se zadovoljiti s prejeto aro. Če je za neizpolnitev pogodbe odgovoren prodajalec, lahko stranka zahteva vrnitev vplačane are.
Prodajalec ne vrača dvojne are.
Ob dobavi in izpolnitvi pogodbe s strani prodajalca začne teči rok prevzema 4 mesece. Potem se zaračunava hramba po veljavnem ceniku ali pa se prodajalec odloči za prekinitev pogodbe in povrnitev škode.
Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail .
Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.