Vaša košarica je prazna

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu (Plačilo ob povzetju)
  • Z nakazilom na račun upravitelja Proarmis - Proarmis d.o.o. po ponudbi / predračunu (Bančno nakazilo)
  • S karticami Visa, Mastercard, Maestro in BA (Kreditne kartice in debetne kartice)
  • Leanpay - Enostavni obročni nakupi (v poslovalnici)

Plačilo ob povzetju

Naročeno blago pošljemo po Pošti Slovenije kot odkupno pošiljko. Uporabnik plača kupnino poštarju ob prevzemu pošiljke. V kolikor uporabnika ni doma, pusti poštar v nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik z obvestilom dvigne in plača pošiljko na svoji pošti.

Bančno nakazilo

Po potrditvi naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti z informacijami o naročilu in bančne podatke ponudnika za plačilo naročila. Plačilo uporabnik izvede z UPN obrazcem preko spletne banke, na pošti, banki ...

Kreditne kartice in debetne kartice

Plačevanje se izvede na varni strani ponudnika storitve plačevanja (Bankart). Plačevanje je omogočeno za kreditne kartice Visa, Mastercard, Maestro in BA. Po potrditvi naročila je uporabnik avtomatsko preusmerjen na varno stran ponudnika plačevanja s karticami, kjer se izvede plačilo. Plačilo se izvede v EUR. Pri kreditnih karticah (Visa, Mastercard) je številka kartice na sprednji strani, pri debetnih karticah (Maestro, BA) pa je običajno na zadnji strani kartice.

S karticami - v poslovalnici

Prodajno mesto, kot način plačila za prodano blago oziroma opravljene storitve v okviru svojega rednega poslovanja sprejema:

  • Kartico karanta vseh izdajateljev - to je vsaka kartica, ki vsebuje blagovno in storitveno znamko Karanta
  • Kartico MasterCard vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko MasterCard
  • Kartico Visa vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Visa ali Vpay
  • BA Maestro kartico vseh izdajateljev – to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko BA in blagovno in storitveno znamko Maestro in BA kartico vseh izdajateljev, ki ima blagovno in storitveno znamko BA
  • Maestro kartico vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Maestro, razen BA Maestro kartice

Ostale bančne kartice - nakupi na obroke

Na prodajnem mestu je možno plačilo na obroke z vsemi bančnimi karticami, ki takšen način plačila omogočajo. Za pogoje obročnega plačevanja se pozanimajte pri svoji banki.

Leanpay - Enostavni obročni nakupi - v poslovalnici

Z Leanpay lahko svoje izdelke ali storitve plačaš enostavno na obroke. Vse kar potrebuješ je mobilni telefon in osebni dokument. Ves postopek traja le nekaj minut.

Zakaj plačevati na obroke z Leanpay?

  • Hipna odločitev o odobritvi nakupa s samo nekaj podatki
  • Brez dokumentacije, brez obiska banke, brez skritih stroškov
  • Plačila na obroke do 12.000 € in do 84 obrokov v fizičnih trgovinah
  • Pregled nad plačili preko Moj Leanpay spletne aplikacije
  • Fleksibilnost, sam izbereš znesek in število obrokov

CTA: Preveri svoj limit

Predstavitveni video Leanpay: https://www.youtube.com/watch?v=WcK3jffI834

Kaj potrebuješ za uspešen nakup na obroke z Leanpay?

  • Osebni dokument Republike Slovenije
  • Mobilni telefon
  • Davčno številko
  • Številko svojega transakcijskega računa, iz katerega plačuješ obroke
  • Poznati višino svojih rednih mesečnih prilivov in izdatkov

A lahko že pred obiskom poslovalnice preveriš, če bi dobil limit pri Leanpay?

Seveda, to lahko opraviš digitalno preko postopka Preveri svoj limit, ki traja le nekaj minut in ne zahteva nobene dokumentacije, le vnos nekaj podatkov v spletni obrazec.

Na tak način se tudi registriraš v Leanpay in ko boš v trgovini prosil prodajalca za ponudbo bo dovolj, da mu poveš samo svojo telefonsko številko in predložiš osebni dokument.

Več o tem lahko prebereš tukaj.

Vplačilo are

S plačilom dogovorjenega zneska (dana ara) se šteje, da je pogodba sklenjena in da se plačnik (stranka) strinja z dogovorjenimi roki dobave in s pogoji pogodbe. Pri izpolnitvi pogodbe se ara všteje v izpolnitev obveznosti. Če je za neizpolnitev pogodbe ali odstop od pogodbe odgovorna stranka, ki je dala aro, sme druga stranka (prodajalec) po lastni izbiri bodisi zahtevati izpolnitev pogodbe, če je to še mogoče, in povrnitev škode, aro pa všteti v odškodnino, bodisi se zadovoljiti s prejeto aro. Če je za neizpolnitev pogodbe odgovoren prodajalec, lahko stranka zahteva vrnitev vplačane are.

Prodajalec ne vrača dvojne are.

Ob dobavi in izpolnitvi pogodbe s strani prodajalca začne teči rok prevzema 4 mesece. Potem se zaračunava hramba po veljavnem ceniku ali pa se prodajalec odloči za prekinitev pogodbe in povrnitev škode.

Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail .

Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.